Наша праця - це Ваш спокій!
Почни працювати з ПТК «Клієнт казначейства — Казначейство»
Розпорядженням № 816-р від 15 листопада 2017 р. Урядом визначено пріоритетний напрямок казначейського обслуговування через СДО “Клієнт казначейства — Казначейство”.
Визначено наступні строки впровадження:
з 01.04.2018 р. — розпорядники коштів обласних, районних бюджетів, міст (у тому числі районів у містах), бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;
з 01.07.2018 р. — розпорядники коштів бюджетів територіальних громад сіл, їх об’єднань, селищ.
Для підключення до системи «Клієнт Казначейства — Казначейство» необхідно:
Придбати захищені носії ЕЦП (токени), для кожної відповідальної особи по одному токену + один захищений носій для печатки;
Оформити електронні підписи відповідальних осіб установи:
Рекомендовано отримати 5 ключів (печатка-керівник-бухгалтер-2 співробітника) в АЦСК ДКСУ;
В місті Дунаївці, ключі можна отримати лише в управлінні Державної казначейської служби України у Дунаєвецькому районі Хмельницької області (32400 м. Дунаївці, вул. Шевченка, 83-а);
Перелік документів для генерації ЕЦП можна переглянути на сайті АЦСК ДКСУ.
Подати заповнені заявки (завантажити бланк заявки).
Надати в місцевий орган Казначейства анкету клієнта для підключення до системи дистанційного обслуговування з відомостями про установу. Завантажити зразок анкети.
Отримати доступ від ДКСУ та почати працювати на сервісі.
УВАГА! Для роботи в системі «Клієнт Казначейства — Казначейство» використовується виключно Електронний цифровий підпис, виданий АЦСК ДКСУ.
Електронний цифровий підпис, виданий АЦСК ДКСУ не може бути використаний для доступу до Єдиного веб-порталу використання публічних коштів Е-Дата та в програмі M.E.Doc.
Додаткова інформація:
Інструкція по роботі з ПТК “Клієнт казначейства – Казначейство”.
Пошук сертифікатів АЦСК ДКСУ.