Ми не теоретики – ми практики.
Наша праця - це Ваш спокій!

Почни працювати з ПТК «Клієнт казначейства — Казначейство»

Розпорядженням № 816-р від 15 листопада 2017 р. Урядом визначено пріоритетний напрямок казначейського обслуговування через СДО “Клієнт казначейства — Казначейство”.

Визначено наступні строки впровадження:

з 01.04.2018 р. — розпорядники коштів обласних, районних бюджетів, міст (у тому числі районів у містах), бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;

з 01.07.2018 р. — розпорядники коштів бюджетів територіальних громад сіл, їх об’єднань, селищ.

Для  підключення до системи «Клієнт Казначейства — Казначейство» необхідно:

Придбати захищені носії ЕЦП (токени), для кожної відповідальної особи по одному токену + один захищений носій для печатки;

Оформити електронні підписи відповідальних осіб установи:

Рекомендовано отримати 5 ключів (печатка-керівник-бухгалтер-2 співробітника) в АЦСК ДКСУ;

В місті Дунаївці, ключі можна отримати лише в управлінні Державної казначейської служби України у Дунаєвецькому районі Хмельницької області (32400 м. Дунаївці, вул. Шевченка, 83-а);

Перелік документів для генерації ЕЦП можна переглянути на сайті АЦСК ДКСУ.

Подати заповнені заявки (завантажити бланк заявки).

Надати в місцевий орган Казначейства анкету клієнта для підключення до системи дистанційного обслуговування з відомостями про установу. Завантажити зразок анкети.

Отримати доступ від ДКСУ та почати працювати на сервісі.

УВАГА! Для роботи в системі «Клієнт Казначейства — Казначейство» використовується виключно Електронний цифровий підпис, виданий АЦСК ДКСУ.

Електронний цифровий підпис, виданий АЦСК ДКСУ не може бути використаний для доступу до Єдиного веб-порталу використання публічних коштів Е-Дата та в програмі M.E.Doc.

 

Додаткова інформація:

Інструкція по роботі з  ПТК “Клієнт казначейства – Казначейство”.

Вимоги до робочого місця.

Пошук сертифікатів АЦСК ДКСУ.

 

 

ВАЖЛИВІ НОВИНИ